HAK YİYENE PARA YEDİRTME!

Yıllardır ailem ve ben shoesVOICES markasının üretmiş olduğu ayakkabıları kaliteli buluyor ve kullanıyorduk.Lakin bu firmanın adaletsizce işçilerini işten çıkardığını öğrendim.Onca insan şimdi eve ekmek götüremeyecek,ödenen tazminatlar onları ancak bir ay idare edecekti. Peki ya sonra? O insanlarında ben gibi çocukları vardı ve firmanın düşüncesizce böyle bir karara varmasına elbet karşı durmalıyım diye düşündüm.Her ne kadar ben o firmanın üretip satmış olduğu ayakkabıları kullanmayı bırakmış olsam da bunu başka kişilere de ulaştırmak,benimle aynı görüşü paylaşan kişilerin de tepkilerini ortaya koymasını istedim.Belki bu sayede firma hatasının farkına varacak ve onca insan ekmeğinden olmayacaktı.
Günümüzde sosyal medya aracılığıyla milyonlarca kişiyle hızlı bir şekilde bağlantı kurulabiliyor.Ben de bunun için bir çok sosyal medya aracından faydalanacağım.Bunlar:
1-change.org
Burada markanın işçileri işten çıkarmaması ve çıkardıklarını da geri alması için bir kampanya başlatacağım.
2-facebook
Burada arkadaş listemdeki kişilere ulaşarak ve onların da kendi arkadaş listelerindeki kişilere ulaşmalarını isteyerek paylaşımda bulunacağım.
3-twitter
Konuyla ilgili bir hashtag oluşturarak tweet attım ve bu sayede takipçim olan kişilere ve belki onların aracılığıyla başka kişilere de ulaşmış olacağım.
4-linked-in
Firmanın sayfasına düşüncelerimi içeren bir yazı yazacağım.
Bu sosyal medya kanalları arasındaki farklar:
change-org(kampanya oluştuma ve imzalama)
facebook(mesaj ve durum güncellemesi yoluyla arkadaş listemizdeki kişilere ve takipçilerimize ulaşma)
twitter(tweetler ile takipçilerinize ve oluşturan hashtagler ile milyonlara ulaşabilme)
linked-in(ünlü firmaların kurumsal içerik sayfalarının bulunduğu bu sosyal medya kanalında kurumsal sayfalar hakkında görüş bildirme)

AZRA OYMAAĞAÇ

Bir Yanıt Bırakın

